Ordinacija Medium.ba

Šta će 100 čučnjeva dnevno tokom jednog mjeseca učiniti vašem tijelu?

Čučnjevi su jedna od najboljih vježbi koje možete raditi za poboljšanje donjeg dijela tijela. Za početak vam nije potrebna nikakva posebna oprema: samo udobna odjeća i malo prostora na podu.

Naravno, možete dodati dodatnu težinu držeći jednu od najboljih girica ili najboljih podesivih bučica, ali u suštini, nakon što naučite raditi čučanj, možete ga otežati, poput sklekova, radeći puno ponavljanja u brzom uspjeh. Kako je to vježba koju možete raditi bilo kada i bilo gdje, od prve stvari ujutru do posljednje stvari uveče, ne čudi što su neki ljudi počeli prihvatiti izazov da rade 100 čučnjeva dnevno tokom mjesec dana.

Zašto prihvatiti ovakav izazov? Kao prvo, zato što je zabavno. S druge strane, to je zato što će vas postavljanje ostvarivog cilja motivirati da radite više. Jedna nedavna studija (otvara se u novoj kartici) ispitala je mlade odrasle koji su se bavili izazovom sklekova od 30 dana i otkrila da su online fitnes izazovi poput ovog “pokazali pozitivan učinak na povećanje motivacije”.

Za 100 čučnjeva dnevno tokom mjesec dana nije potrebna posebna oprema. Čučnjevi su vrlo osnovna vježba koju svako može naučiti da radi kako treba, a to je vježba sa malim udarcem, što znači da ima izuzetno nizak rizik od ozljeda.

Takođe se pokazalo kao veoma efikasan: studija koja je ispitivala 94 dečaka adolescenta koji su izvodili 100 čučnjeva dnevno, svaki dan, tokom 30 dana, otkrila je povećanje debljine mišića, nemasne telesne mase, snage i snage skakanja.

(Kredit slike: Getty Images)

Bilo da su sa utezima ili bez tegova, Univerzitet Harvard (otvara se u novoj kartici) otkrio je da čučnjevi sa tjelesnom težinom pomažu u povećanju raspona pokreta u kukovima, kolenima, stopalima i gležnjevima, tako da redovno čučnjevanje također poboljšava vašu pokretljivost uz jačanje nogu, gluteusa i jezgra snagu. Ovo povećanje pokretljivosti i snage donjeg dijela tijela, u kombinaciji s prirodom čučnjeva bez utjecaja, čini izazov idealnim za starije vježbače koji žele ostati jaki i aktivni kako stare.

Ako vam je 100 ponavljanja previše, možete ga smanjiti na 75 ili čak 50 čučnjeva dnevno.

loading...

U videu ispod, ljubaznošću Buzzfeed Multiplayera, tri različite osobe su prihvatile izazov da rade 100 čučnjeva dnevno, objavljujući svoje fotografije prije i poslije. Jedna žena je otkrila da je dobila jedan centimetar mišića na gluteusima, dok je drugi muškarac otkrio da može da čučne i veće težine na kraju izazova. Sva tri učesnika su prijavila dodatni ton i deblje četvorke.

U nastavku pogledajte cijeli video. Da li biste prihvatili izazov? Ako ne, postoje druge vježbe i izazovi s kojima se možete suočiti, kao što je naš 30-dnevni HIIT izazov.

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.