Ordinacija Medium.ba

Najbolja hrana za mjesečnicu/menstrualne grčeve

Najbolja hrana za mjesečnicu/menstrualne grčeve (osim lijekova protiv bolova)

Određene namirnice mogu pomoći u ublažavanju menstrualnih grčeva (menstrualnih grčeva). Dijetetičarka Ethel Lim, sa odjela za ishranu i dijetetiku u KK Bolnici za žene i djecu (KKH), dijeli šta su to namirnice.

može uticati i na tinejdžerke i na žene do perioda menopauze. Neke namirnice mogu pomoći u ublažavanju menstrualnih tegoba, iako su još uvijek potrebna detaljnija istraživanja.

Normalan menstrualni ciklus bi trebao trajati između 21-35 dana i u prosjeku 28 dana (računajući od prvog dana menstruacije do prvog dana sljedeće menstruacije). Krvarenje ne bi trebalo da traje duže od 7 dana.

Simptomi menstruacije uključuju:

Nadimanje

Zadržavanje vode

Loša koncentracija

Razdražljivost

Namirnice koje pomažu u ublažavanju menstrualnih grčeva

“Iako lijekovi protiv bolova mogu biti učinkoviti u otklanjanju bilo kakvih bolova, postoji pet namirnica za koje je utvrđeno da pomažu u ublažavanju menstrualnih tegoba, iako su još uvijek potrebna detaljnija istraživanja”, kaže Ethel Lim, dijetetičar iz odjela za ishranu i dijetetiku u KK za žene i djecu Bolnica (KKH), članica grupe SingHealth.

1) Kalcijum

Kalcij smanjuje bolove u grčevima, smanjuje nadimanje i zadržavanje vode. Kalcijum je prisutan u značajnim količinama u:

Mliječni proizvodi kao što su mlijeko, jogurt i sir

Riba sa jestivim kostima, i

Sojino mleko obogaćeno kalcijumom, pasulj/tofu

2) Vlakna

Vlakna održavaju pravilnost pražnjenja crijeva, čineći da se osjećate manje naduti. Ciljajte na dvije porcije voća i povrća dnevno i odlučite se za proizvode od cjelovitih žitarica (pogledajte HPB My Healthy Tanju dijagram ispod za porcije). Kako biste spriječili zatvor, ne zaboravite povećati i unos tekućine!

3) Magnezijum

Utvrđeno je da magnezijum smanjuje simptome kao što su glavobolja i grčevi. Magnezijum se može naći u namirnicama kao što su:

Tamna čokolada

Avokado

Tamnozeleno lisnato povrće

Bademi

Integralni proizvodi (vidi dolje)

4) Omega-3 masne kiseline i vitamin B12

Kada se koriste u kombinaciji, omega-3 masne kiseline i vitamin B12 su efikasniji od samo adekvatnih omega-3 masnih kiselina. Neke dobre opcije koje treba razmotriti uključivanje u svoju prehranu prije menstruacije su:

Morski plodovi

Jaja

Laneno sjeme

orasi

Chia semenke

5) Vitamin E

Za smanjenje menstrualnih bolova, studije koje su pokazale poboljšanja uključivale su do 500 IU vitamina E dnevno. Namirnice bogate vitaminom E uključuju:

Pšenične klice

Suvo pečeno suncokretovo seme

Bademi

Puter od kikirikija

Ref: M19

loading...

Pogledajte naše ostale članke o menstruaciji

Predmenstrualni sindrom (PMS): Veza između estrogena i raspoloženja

Predmenstrualni disforični poremećaj (PMDD): Kada PMS postane ozbiljan

Menstrualni poremećaji: predmenstrualni sindrom (PMS)

Menstrualni poremećaji: upravljajte svojim simptomima PMS-a

Menstrualni poremećaji: bolne menstruacije

Menstrualni poremećaji: neredovne menstruacije

Teške menstruacije (menoragija): simptomi i uzroci

Teške menstruacije (menoragija): dijagnoza i liječenje

Menstrualni bolovi i šta oni znače

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.