Ordinacija Medium.ba

Masivno tijelo vs mršavo tijelo: sve što morate da znate

Kada radite na izgradnji mišića, prva stvar koju trebate učiniti je razumjeti osnove masivnog tijela u odnosu na mršavo tijelo. Vrsta mišića koju dobijete utiče na način na koji vaše tijelo izgleda i funkcionira. Kada ste u fazi povećanja mase, morate definirati vrstu mišića koju želite dobiti i u skladu s tim planirati svoju ishranu i trening.

Lean Muscle vs Bulk Muscle

Većina ljudi nije u stanju razumjeti osnove masivnog tijela u odnosu na vitko tijelo. Primarna razlika između njih dvoje leži u načinu na koji vaše tijelo izgleda i metodama koje se koriste za postizanje bilo kojeg tipa tijela.

Sa vitkijim mišićima, tijelo izgleda vitkije i atletskije. S druge strane, s masivnim mišićima izgledate veći i napumpani. Međutim, ovi mišići se anatomski ne razlikuju mnogo, što dovodi do zabune. Tipovi tkiva u ovim mišićima su isti. Razlika uglavnom leži u sadržaju masti oko mišića. Kada uporedite mršavost i masu, prvi sadrži manje masti oko mišićnog tkiva. Dakle, tijelo izgleda vitkije, a mišići djeluju čvrsto.

S druge strane, masivni mišići doprinose ukupnoj tjelesnoj masi, dajući vam veći izgled. Ako vam je cilj da izgledate kao bodibilder, onda je masivni mišići ono čemu biste trebali težiti. Ovi mišići su izraženiji.

U suštini, pojmovi mršavi i masivni mišići ne odnose se na sam mišić već na izgled tijela. Osoba sa nižim procentom telesne masti će verovatno izgledati mršavije, dok će osoba sa većim procentom telesne masti izgledati krupnije.

Odnos između tipa tijela i izgradnje mišića

Postoje tri glavna tipa tijela, a to su ektomorfi, endomorfi i mezomorfi. Kada raspravljamo o vitkom tijelu u odnosu na masivno tijelo, važno je razumjeti ove tipove tijela kako biste postavili ciljeve treninga.

1. Ektomorfi

To su pojedinci koji su prirodno mršaviji. Imaju veoma visoku brzinu metabolizma što ih sprečava da lako dobiju masu. To im otežava postizanje krupne tjelesne građe. Međutim, vjerovatno će lako izgraditi vitku građu.

2. Endomorfi

Ove osobe imaju veći okvir i imaju sposobnost da vrlo lako nabace mišićnu masu. Oni takođe imaju sporiji metabolizam što takođe olakšava nakupljanje masti. Za endomorfa, glomaznu građu je lako postići. Međutim, teško je ostati u tonu.

3. Mezomorfi

To su osobe srednje veličine i tipa tijela koji je između ektomorfa i endomorfa. Imaju mogućnost da se prilično lako prelaze između utegnutog i glomaznog tijela.

Međutim, uprkos svom tipu tijela, možete raditi na bilo kojoj vrsti tjelesne građe koju želite. Kada je u pitanju čvrsti mišići u odnosu na masivni mišići, sve se svodi na vašu ishranu i vrstu treninga koju ste odabrali.

Kako izgraditi mišiće?

Ako vam je cilj da imate vitko tijelo, onda morate promijeniti svoju ishranu i rutinu vježbanja. Evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da izgradite vitku građu:

1. Trening sa malim otporom

Da biste razumjeli mršavo naspram masivnog tijela, trebali biste zapamtiti da je za postizanje prvog potrebno vrijeme. Kada pokušavate izgraditi mršaviju građu, morate se fokusirati na veće ponavljanje, ali manji otpor. Ovo pomaže u smanjenju ukupnog procenta masti u vašem tijelu. Kada se masnoća smanji, vaši mišići će dobiti onaj isklesan i zategnut izgled koji je karakterističan za vitku građu.

2. Vaša dijeta je važna

Sada smo ustanovili da kada je vaš procenat telesne masti niži, izgledate mršaviji. Dakle, nepotrebno je reći da se morate fokusirati na dijetu koja vam to omogućava. Kada ciljate na vitku građu, morate svoje porcije podijeliti na manje, češće. U idealnom slučaju, morate jesti mali obrok svaka 3 sata. Vaša ishrana treba da bude bogata nemasnim izvorima proteina, svežim povrćem i složenim ugljenim hidratima.

3. Promijenite izvor proteina

Proteini su od vitalnog značaja za vašu fazu rasta, bilo da tražite vitku ili glomaznu građu. Međutim, vrsta proteina koju konzumirate utiče na ishod. Kada pokušavate izgraditi vitke mišiće, pazite da odaberete mršavije komade mesa kako biste izbjegli bilo kakve masne naslage. Najbolje opcije su jaja, riba i piletina. Možete se odlučiti i za proteinske suplemente. Izolati su bolji izbor jer sadrže manje ugljikohidrata, što vam pomaže da lako dobijete vitku građu.

Kako izgraditi masivni mišić?

Kada pokušavate da postignete krupniju građu, morate raditi na hipertrofiji. Da bismo razumjeli masivno tijelo u odnosu na vitko tijelo, trebamo imati na umu veličinu mišića i kako izgledaju. Hipertrofija je kada ćelije mišića počinju rasti u veličini. To zavisi od nekoliko faktora, ali uglavnom od vašeg režima treninga i prehrane. Evo nekoliko savjeta za postizanje krupne tjelesne građe:

1. Manje ponavljanja i veći otpor

Morate imati na umu trening potreban za vitko tijelo u odnosu na glomazno tijelo. Za hipertrofiju morate dizati veće utege kako biste preopteretili mišiće. Ideja je da zaista radite svoje mišiće tako da se razgrađuju i izgrađuju, što dovodi do boljeg volumena i snage.

Vaš cilj je postići maksimalan otpor uz manje ponavljanja. Kako postajete jači, morate stalno povećavati otpor kako bi vaši mišići zapravo radili do otkaza. Tada počinje rast mišićnih ćelija, pod uslovom da imate pravu ishranu.

2. Radite na podijeljenoj rutini

Za maksimalan volumen, dobra je ideja izolirati mišiće pri svakom treningu. Međutim, budući da se mišići rade do svog maksimalnog kapaciteta, morate kreirati podijeljenu rutinu. To znači da svojim mišićima dajete dovoljno vremena da se odmore prije nego što ponovo počnu raditi.

loading...

Ideja koja stoji iza split rutine je da se povrede minimiziraju, s obzirom na prirodu treninga za povećanje mase. Na primjer, ako jednog dana radite na prsima, sljedećeg dana pređite na bicepse ili noge za najbolje rezultate.

3. Upotpunite svoj trening dijetom

Da biste se povećali, morate povećati broj kalorija. Za glomaznu građu potrebna vam je određena količina masti oko mišića kako bi izgledali veći. Međutim, pobrinite se da unosite svoje kalorije iz pravih izvora hrane.

Proteini su vaš najbolji izbor. Kada pokušavate da se povećate, potrebno je da unosite najmanje 0,8 g proteina za svaki kilogram telesne težine. Ovo varira u zavisnosti od vašeg tipa tela. Također možete uključiti ugljikohidrate u svoju ishranu kako biste podržali svoj intenzivan režim treninga.

Zaključak

Sada, nakon što ste razumjeli osnove masivnog tijela u odnosu na vitko tijelo, možete li odlučiti koji je bolji za vas? Ovo u potpunosti ovisi o razlogu zbog kojeg radite za određeni tip tijela. Funkcionalno, vitko tijelo je efikasnije jer se možete kretati bolje i brže. Međutim, masivno tijelo je neophodno ako želite ući u profesionalni bodibilding ili izgledati na određeni način.

Imajući to u vidu, uvek treba da vodite računa o tome da kada trenirate morate dovoljno da se odmarate. Morate osigurati da svoje mišiće napajate pravim izvorima hranjivih tvari kako bi se mogli popraviti i oporaviti kako biste dobili najbolji rezultat za sav trud koji ulažete u svoj trening.

loading...

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.