Ordinacija Medium.ba

Kako liječiti uobičajene ozljede pri trčanju: bol u butinama i peti

Kako liječiti uobičajene ozljede pri trčanju: bol u butinama i peti

Bol u butinama i peti su uobičajene ozljede koje doživljavaju trkači. Odjel za fizioterapiju iz Opće bolnice u Singapuru (SGH) dijeli savjete za liječenje ovih bolesti.

ozljede kao što su bolovi u butinama i peti mogu se spriječiti bez obzira da li ste amater ili iskusan trkač.

Jeste li upoznati sa simptomima i osnovnim tretmanom uobičajenih ozljeda pri trčanju? Bilo da ste početnik ili iskusan trkač, ako osjećate bol u bedrima ili petama, obratite pažnju na sljedeće upute koje nudi gospođa Suelyn Chan, glavna fizioterapeutkinja s Odsjeka za fizioterapiju u Općoj bolnici u Singapuru (SGH), član grupe SingHealth.

Bol u butini

1. ITBS (sindrom iliotibijalne trake)

Iliotibijalna traka je ligament koji se proteže duž vanjske strane bedra od kuka do koljena. ITBS se javlja kada se ovaj ligament zadeblja i trlja kost koljena, uzrokujući upalu. Trkači na duge staze su podložniji ovom obliku bola u butinama.

Osnovni tretman:

Zamrznite zahvaćeno područje 15 minuta.

Vježbe istezanja za vaš iliotibijalni pojas

Stanite sa desnom nogom prekriženom iza lijeve i nagnite se ulijevo, držeći desnu nogu pritisnutu na pod. Trebali biste osjetiti istezanje duž vanjske strane desne noge od kuka do koljena. (Ponovite sa lijevom nogom).

Vježbe za jačanje mišića kuka

Lezite na levu stranu i podignite desnu nogu iznad nivoa desnog kuka i povucite je iza sebe pod uglom od 30-45 stepeni. Zadržite 5-10 sekundi i ponovite 15-30 puta. (Ponovite sa lijevom nogom).

2. Naprezanje mišića (tetive koljena)

Ovaj bol u butini uzrokovan je malim kidanjem mišića kao rezultatom naglog pokreta ili preopterećenja.

Osnovni tretman:

Odmor, led, kompresija i elevacija.

Vježbe jačanja tetive koljena Lezite na stomak i postepeno savijte koleno pod uglom od 90 stepeni, a zatim ga spustite. Počnite sa 8 do 15 ponavljanja tri puta sedmično. Ponovite vježbu, ali ovaj put, sa podignutom nogom. Uradite 8 do 15 ponavljanja, tri puta sedmično.

Bol u peti

1. Plantarni fasciitis

To je kada se plantarna fascija (traka tkiva koja povezuje petu s prstima) upali, pocijepa ili prenateže.

Osnovni tretman:

Zaledite zahvaćeno područje i odmorite se.

Vježbe istezanja za vaš potkoljeni mišić Stanite u položaj iskoraka jednu nogu ispred druge. Držeći obje noge ravno na tlu i prste usmjerene pravo naprijed, savijte prednju nogu dok ne osjetite istezanje mišića lista zadnje noge. Zadržite 10-15 sekundi, ponovite 3-5 puta.

Vježbe jačanja vašeg lista Stanite na prste na ivici stepenice. Premjestite svoju tjelesnu težinu na ozlijeđenu nogu i polako spustite ozlijeđenu petu dok držite koleno ravno. Upotrijebite ozlijeđenu nogu da se ponovo podignete na prste. Uradite do 3 serije po 15 ponavljanja i ponavljajte svakodnevno tri mjeseca.

Pogledajte sljedeću stranicu za sveobuhvatne savjete za sprječavanje ozljeda pri trčanju.

Vidite stranicu 1 za lijekove i vježbe za liječenje bolova u koljenu i potkolenice.

loading...

Ref: S13

Pogledajte ostale članke o ozljedama u trčanju:

6 načina za ublažavanje bolova u mišićima nakon vježbanja

Šta uzrokuje grčeve pri trčanju?

Ahilov bol: šta ga uzrokuje i kako liječiti

Uobičajene povrede koljena: ligamenti, tetive i hrskavice

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.