Ordinacija Medium.ba

Joga ili teretana: što je bolje za vas?

Oni koji su bili lojalni svojoj teretani i rutini vježbanja mogli bi smatrati da je yoga hype pomalo čudna i mogu se zapitati da li bi trebali uzeti jogu umjesto teretane ili ne. Hajde da saznamo koji je bolji!

Da biste ostali u formi, aktivni i održavali dobro zdravlje, morate uključiti neku ili drugu vrstu fizičke aktivnosti u svoju rutinu. Iako postoji mnogo opcija poput vježbanja, sporta ili joge koje će postati dio vaše svakodnevne rutine zdravog života, ostaje dilema koja je idealna za vas.

Dok joga ovih dana postaje sve popularnija zbog brojnih zdravstvenih prednosti koje donosi u vaš život, redovni posetioci teretane je ne prihvataju kao odličnu alternativu svojoj ustaljenoj rutini u teretani.

Kako bismo ublažili zabunu, ovdje smo odlučili osmisliti prednosti i razlike između joge i teretane kako bismo vam pomogli da donesete mudru odluku u skladu sa svojim

individualni zahtev.

Joga protiv teretane

Prilično je teško lako svjedočiti o prednostima i nedostacima oba oblika vježbi jer su obje namijenjene različitim svrhama i vrlo su dobro osmišljene s promišljanjem i analizom.

Ali na kraju, oboje dijele zajednički cilj, odnosno bolje zdravlje i fizičku kondiciju.

Teretana: Teretana stavlja vaše tijelo pod puno rigoroznog rada koji pomaže u sagorijevanju nekih kalorija, a istovremeno daje fleksibilnost pokretima vašeg tijela, kao i vašem umu.

Joga: Jogu su razvili indijski sveci tako da mogu ostati u strogoj meditaciji danima. Koristili su jogu kao tehniku ​​kako bi svoj um i tijelo održali spremnima za duhovno prosvjetljenje, kao i za zdrav način života.

Joga takođe pomaže u kontroli vašeg nestalnog uma, reguliše vaše emocije i daje fleksibilnost tijelu. Nadalje, poboljšava fokus na vaše ciljeve u životu, što je sa stanovišta mnogih zdravstvenih stručnjaka izuzetno važno za uspjeh. Redovno izvođenje joge može vam pomoći da savladate stres i postignete mir. Dakle, joga ne samo da pomaže u sagorijevanju kalorija, već može učiniti i mnogo u regulaciji vašeg uma.

Izvor slike: www.indiaoye.com

Prednosti joge:

Čini vas aktivnim i pomaže vam da ostanete isti cijeli dan

Poboljšava cirkulaciju krvi i opskrbu tijela ishranom koja pomaže u oslobađanju toksina.

Poboljšava rad crijeva, čime se ublažava zatvor

Pomaže u tome da ostanete bez stresa i također vas čini otpornim na faktore koji uzrokuju stres, te tako održavate raspoloženje tokom cijelog dana.

Pruža vam potpunu kontrolu nad vašim umom i tijelom, što smanjuje šanse za bolesti.

Joga se može izvoditi kod kuće, u vrtu ili na krovu bez ikakve opreme.

Prednosti teretane

Održava vaše mišiće u formi

Ublažava stres i čini mišiće vašeg tijela otpornim na probleme koji mogu dovesti do stresa.

Obilno se znojite, čime se poboljšava cirkulacija krvi i izbacivanje toksina.

Povećava apetit i tera vas da jedete više hrane.

Pomaže u zdravom mršavljenju i sagorijevate nepotrebne kalorije dok vježbate u teretani.

Izvor slike: www.healthywomen.org

Glavne razlike između joge i teretane

Iako su oba glavna oblika fizičke aktivnosti koju vole ljudi svih starosnih grupa, evo nekih faktora koji mogu pomoći u razlikovanju oba.

loading...

Yoga Gym Yoga pomaže da ostanete svježi, energični i ugodni tokom cijelog dana Teretana vas održava zdravim, ukočenim i energičnim Osjećate se manje umorno nakon joge Maksimalni umor nakon teretane Može se raditi na putovanju na bilo kojem mjestu Potrebna je odgovarajuća teretana i oprema, ne može se izvoditi bez pribor Minimalne šanse za efekte povlačenja ako se prekine Dobre šanse za efekte povlačenja nakon prestanka. Možda ćete osjetiti bol u tijelu i bolove u mišićima. Pogodno za ljude svih uzrasta. Nije za starije osobe i one koji pate od krvnog pritiska i srčanih problema. Možda će u početku trebati pomoć trenera za teške joga poze. Može učiti i online putem video zapisa. Definitivno treba trener za ciljani fitnes i bodibilding. Jeftiniji, zahtijeva minimalan pribor. Samo prostirka za jogu je ono što vam treba. Prilično je skupo jer joj je potrebna teretana i trener. Čak i za kućnu verziju potrebna je neka oprema. Mladima je joga dosadna i nezanimljiva zanimljiva za djecu i mlade zbog njihovog fetiša za bodibilding

Izvor slike: www.dailymail.co.uk

Nakon što prođemo kroz ove velike razlike između joge i teretane, možemo zaključiti da joga pomaže da se fiziologija tijela stavi pod kontrolu u velikoj mjeri, dok je kontrola koju vježbanje donosi u manjoj mjeri. Međutim, ako želite izgraditi mišiće onda je teretana vaš siguran partner jer joga u tom slučaju možda neće biti dobra.

Kad god se pojavi pitanje joge protiv teretane, potrebno je razmotriti fiziologiju i trenutne zahtjeve prije donošenja bilo kakve konačne odluke. Za mlade, sportske entuzijaste, glumce i one koji brinu o svom fizičkom izgledu teretana je najbolja opcija.

S druge strane, za starije građane, žene, ljude srednjih godina i mlade i sportiste koji žele da smanje mentalni stres, joga je bolji izbor.

Međutim, ljudi koji se bave poslovima koji zahtijevaju dugo sjedenje, i joga i vježbanje u teretani su neophodni, jer njihov sjedilački način života može dovesti do niza zdravstvenih problema. Stoga, oni moraju uključiti trening koji može pružiti i fizičku i mentalnu aktivnost.

Uključivanje vježbanja u teretani u svoju rutinu će vam dati fizičku snagu, dok joga i meditacija mogu pomoći u poboljšanju mentalnog zdravlja. Dakle, možemo zaključiti da osobe koje pate od anksioznosti i prevrtljivog uma mogu ići na jogu kao svoju fizičku aktivnost, dok oni koji žele bolju tjelesnu formu i masu mogu ići u teretanu.

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.