Ordinacija Medium.ba

Durijani: 8 mitova i činjenica o Kralju voća

Durijanci: 8 mitova i činjenica o Kralju voća

Durians – saznajte nutritivne činjenice direktno iz odjela za dijetetiku i prehrambene usluge Opće bolnice Changi.

visokokalorični su, ali imaju i dobre mononezasićene masti.

Suprotno uvriježenom vjerovanju, nećete imati veliki skok u nivou holesterola nakon što pojedete durian. U stvari, ovaj kralj voća ima dobre mononezasićene masti koje zapravo mogu sniziti nivo štetnog holesterola i umanjiti visok krvni pritisak.

Ali uživanje u ovom veoma hranljivom voću sigurno neće koristiti vašem struku. Durian može imati od 885 kalorija do 1.500 kalorija ovisno o njegovoj veličini. Durijani mogu biti vrlo dobar izvor nutrijenata, ali su također bogati kalorijama i ugljikohidratima i stoga se moraju konzumirati umjereno.

Činjenice o Durianu

1. Durian može uzrokovati debljanje

Sa prosječnom veličinom od 1 kg durijana koji sadrži blizu 1.350 kalorija, konzumacija jednog durijana može prikupiti čak 68 posto od dnevnih 2.000 kalorija preporučenih za prosječnu odraslu osobu! Jedna sjemenka durijana (oko 40 g) ima 54 kalorije.

2. Durian je bogat nutrijentima

Durian je prirodno bogat kalijumom, dijetalnim vlaknima, gvožđem, vitaminom C i kompleksom vitamina B. Kralj voća je stoga odličan za poboljšanje mišićne snage i krvnog pritiska, pražnjenja crijeva i zdravlja kože. Takođe podržava nervni i imuni sistem i pospešuje stvaranje crvenih krvnih zrnaca.​

Nutritivni sastav jednog malog durijana (602g) Komentari dijetetičara Kalorije 885 Ukupno masti 32,1g (uglavnom mononezasićene masti) ● To je skoro 50% dnevnih nutritivnih potreba. Holesterol NIL Natrijum 13mg Nizak natrijuma Ukupni ugljikohidrati 163,1g ● To je preko 50% dnevnih nutritivnih potreba. Dijetalna vlakna 22,9g ● Dobro. To je 92% dnevnih nutritivnih potreba. Proteini 8,8g

Procenat dnevnih nutritivnih potreba Vitamin C 198% Gvožđe 14% Vitamin A 5% Kalcijum 4%

Izvor

3. Osobe sa dijabetesom moraju ograničiti unos durijana

Ako imate dijabetes i morate računati svoje ugljikohidrate, ne možete jesti durijane zbog visokog sadržaja šećera u voću. Durijani sadrže jednostavne šećere – saharozu, fruktozu i glukozu.

loading...

4. Durian je instant energizer

Zbog visokog sadržaja ugljikohidrata, durijani mogu pomoći da se brzo nadoknade niske razine energije (kod zdravih osoba). Visok sadržaj kalija u voću također može pomoći u smanjenju umora i ublažavanju mentalnog stresa i anksioznosti.

Ubiće vas istovremeno konzumiranje durijana i piva – istina ili laž? Kliknite na stranicu 2 da saznate!

Ref: T12​​

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.