Ordinacija Medium.ba

Da li je moguće smanjiti masnoću na licu?

Sa mekim bucmastim obrazima, mirisom njihove kose uz njihov krezubi osmijeh, beba može izgledati anđeoski. Može vas ispuniti čistom radošću. Okruglo debelo lice kod djeteta je izuzetno simpatično. Kako neko odrasta, prateći današnje standarde fitnesa i ljepote, to postaje manje privlačna osobina u jednom. Dobro definisana linija vilice je reprezentacija tijela u formi. Masnoća na licu može biti neugodna i natjerati da se zapitate kako smanjiti masnoću na licu?

Zapravo, masnoća na licu je rezultat viška masnih naslaga oko područja lica, posebno oko vilice, brade, vrata i obraza. U medicinskim terminima, to se naziva „Mjesečevo lice“. Ne možete izgubiti salo na licu bez kontrole ukupne tjelesne težine.

Gubitak težine je proces i za njega je potrebno vrijeme. Takođe, ne možete izgubiti salo na licu bez toniziranja cijelog tijela. Štoviše, ne postoji lijek za mršavljenje specifičan za područje ili vježba za gubitak masnog tkiva na licu. Morate redovno vježbati, održavati dobar način života i smanjiti određene ekscese kako biste dobili taj oštar i zategnut izgled. Ovaj članak će vas voditi kroz sve što će vam pomoći da dobijete savršenu liniju vilice i isklesane jagodice.

Razlozi za Face Fat

Svi imamo različite oblike lica i strukture lica. Neki oblici lica poput ovalnog ili okruglog izgledaju bucmastije čak i kada se malo udebljate. Mišići lica i struktura naših kostiju također određuju način na koji izgledamo u konačnici.

Međutim, svačije tijelo je različito i skladišti masnoću na različitim područjima. Neki ljudi mogu imati više sala na stomaku i bedrima, dok drugi mogu imati okruglo lice i vitko tijelo.

Neki od razloga zbog kojih se može pojaviti prekomjerna masnoća na licu su:

Genetika i hormonski faktori

Dobivanje na težini

Loša dijeta

Nedostatak vježbe

Starenje

Previše razvijeni mišići lica

Nuspojave steroida

Nedostatak sna

Alkohol

Visok unos natrijuma

Thyroid

Loš stil života

Koja je razlika između natečenog lica i debelog lica?

Buđenje s natečenim licem zbog nedostatka sna, stresa, prevelikog unosa soli ili samo lošeg načina života vrlo je uobičajeno za mnoge ljude. Natečeno lice se postepeno smanjuje na svoj normalan oblik i veličinu nakon nekog vremena.

Salo na licu je, s druge strane, donekle trajno i rezultat je tipa tijela. Gubitak težine i konzistentna vježba jedini su način da skinete višak kilograma u području lica.

Razlozi za natečeno lice:

Alergijska reakcija

Ugriz bube

Opekline od sunca

Alergije na hranu

Angioedem – nakupljanje tečnosti ispod kože lica

Previše soli

Alkohol

Stres

Periodi

Thyroid

Povreda

Dehidracija

Načini za smanjenje natečenog lica:

Stavite led na lice ujutro

Izbjegavajte slanu hranu

Izbjegavajte prerađenu hranu

Ostanite hidrirani

Izbjegavajte višak alkohola

Ne spavajte na stomaku

Nanesite ohlađene kriške krastavca ili vrećice zelenog čaja

Lagano masirajte lice kako biste poboljšali cirkulaciju krvi

Koristite ohlađeni valjak za oči da smanjite natečenost ispod očiju

Važnost ukupnog gubitka težine

Kada dobijete na težini; prekomjerna masnoća počinje da se taloži oko vašeg lica. Ne postoji poseban način da ciljate gubitak težine samo na jedan dio vašeg tijela. Ako želite da izgubite višak kilograma lica, onda je gubitak ukupne telesne težine ključ. Kada počnete da gubite ukupnu težinu, vaše lice će automatski izgubiti masnoću i postati vitko.

Kako smanjiti masnoću na licu?

1. Ostanite hidrirani

Ostati hidrirani ključ je za gubitak težine. Voda igra značajnu ulogu u gubitku težine. Pomaže izbacivanju štetnih toksina iz organizma. Pobrinite se da pijete puno vode tokom dana kako biste podstakli gubitak težine.

2. Uključite kardio u svoju sedmičnu rutinu

Kardio ili bilo koja druga aerobna vježba koja povećava broj otkucaja srca savršena je za gubljenje viška kilograma. Uključite trčanje, ples, hodanje, plivanje ili bilo koju drugu fizičku vježbu koja održava visok broj otkucaja srca. Kardio je idealan za brže mršavljenje. Stoga biste automatski imali vitkije lice.

3. Smanjite konzumaciju alkohola

Alkohol je visoko kaloričan. Redovna konzumacija alkohola može dovesti do masnoće na licu. Stoga umanjite konzumaciju alkohola.

4. Smanjite rafinisane ugljene hidrate

Svi volimo dobre kolačiće, hrskavi čips i ukusnu zdjelu tjestenine. Međutim, ovi rafinirani ugljikohidrati (polirane žitarice i žitarice: brašno poput maide; bijeli šećer; bijeli pirinač) puni su šećera i praznih kalorija. Oni dovode do prekomjernog debljanja i skladištenja masti u tijelu, uključujući lice.

5. Smanjite unos natrijuma

Natrijum čini da vaše tijelo zadržava vodu što zauzvrat dovodi do nadimanja i oticanja tijela, uključujući lice. Stoga izbjegavajte jako obrađenu hranu (posebno meso kao što su kobasice, šunka, slanina, itd.) zajedno sa kiselim krastavcima i konzervama (koje koriste previše soli) kako biste spriječili prekomjernu potrošnju natrijuma.

6. Dobro spavajte

Nedostatak sna izaziva stres, debljanje, povećan apetit i usporen metabolizam. Stoga je kvalitetan san ključan za postizanje zdravijeg raspona težine.

7. Povećajte sadržaj vlakana

Veći unos vlakana može bolje pomoći u gubitku težine, jer održava tijelo punim i smanjuje želju za šećerom. Dakle, uključivanje cjelovite pšenice, višestrukih žitarica zajedno sa zelenim lisnatim povrćem, orašastim plodovima, sjemenkama i mahunarkama pomoći će u smanjenju ukupne tjelesne težine.

8. Položaj za spavanje i položaji za okretne mišiće lica

Vaše držanje spavanja je takođe odgovorno za to naduto natečeno lice ujutro. Spavanje dok pritiskate lice uz jastuk može dovesti do nakupljanja tečnosti i nadutosti. Spavajte na uzdignutom jastuku kako bi limfna tečnost mogla nesmetano da teče.

Stiskanje lica u jastuku će dovesti do prevelikog pritiska na lice i ograničiti protok krvi. Osim toga, možete dobro izmasirati svoje lice prije spavanja kako bi krv potekla. Možete pokušati da spavate na leđima ili boku, kako biste izbjegli preveliki pritisak na lice. Pravilno držanje za spavanje može vam pomoći da se nosite s natečenošću i otokom. Da sumiramo, nikada ne spavajte bez jastuka jer ravno držanje može uzrokovati da vam se limfna tekućina skupi u licu.

Vježbe za lice i prednosti

Iako vježbe za lice ne ciljaju posebno masnoću na licu, one vam mogu pomoći da ojačate mišiće lica. Vježbe za lice su izuzetno jednostavne za izvođenje i možete ih izvoditi bilo gdje i bilo kada.

1. Nadujte obraze

loading...

Napunite usta zrakom i zadržite dah 10 sekundi. Sada okrenite zrak prema desnom obrazu i zadržite ga sljedećih 10 sekundi. Uradite isto sa lijevim obrazom. Ponovite 10 puta. Ova vježba povećava cirkulaciju krvi u mišićima lica, jača mišiće lica i tonizira lice.

2. Podignite obrve

Spojite kažiprst i srednji prst ispod obrva. Oslonite prste i dlan na lice. Držite oči otvorene i podignite obrve gore-dole uz pomoć prstiju. Opustite se nakon izvođenja pokreta. Izvedite tri serije od po 30 sekundi. Ova vježba pomaže u uklanjanju bora na čelu i potiče cirkulaciju krvi oko područja oko očiju.

3. Vježba povlačenja usana

Držite glavu mirno i pokušajte da podignete donju usnu prema gore koliko god možete tako što ćete ispružiti vilice. Zadržite položaj 15-20 sekundi. Ponovite 15 puta. Ova vježba odmah podiže vaše lice i izoštrava vilice.

4. Riblje lice

Uvucite obraze i napravite lice poput ribe. Ostanite u ovom položaju 20 sekundi. Ponovite 20 puta. Ova vježba tonizira mišiće obraza i daje im isklesan izgled.

5. Žvakaće gume

Ovu vježbu možete raditi sa ili bez žvakaće gume. Žvačite žvaku ili stvorite efekat žvakaće gume u ustima. Radite to 20 sekundi. Ponovite 15 puta. Ova vježba pomaže u smanjenju dvostruke brade i izoštrava liniju vilice.

Sažetak

Masnoća na licu je u većini slučajeva rezultat viška kilograma u vašem tijelu. Morate izgubiti tjelesnu težinu da biste izgubili salo na licu. Ponekad genetika također igra ulogu u masnoći na licu. Osim toga, distribucija masti u tijelu je kontrolirana našim genetskim faktorima. U slučaju da neko ima preveliku težinu, potrebna je odgovarajuća konsultacija sa certificiranim nutricionistom ili trenerom prije početka bilo kakvog plana dijete ili vježbanja. Hormonski disbalans takođe može dovesti do masnog tkiva i nadutosti lica.

Genetski faktori nisu pod našom kontrolom. Međutim, definitivno možemo promijeniti način života i prilično lako izgubiti salo na licu. Neuravnotežena ishrana takođe igra veliku ulogu u doprinosu masnoća na licu. Nedostatak esencijalnih nutrijenata u našoj ishrani može uzrokovati probleme poput nadimanja i zadržavanja vode u tijelu.

Pravilna i izbalansirana ishrana je važna za osiguravanje zdrave tjelesne težine. Uključite povrće, voće, pravu količinu proteina, masti, ugljikohidrata kako biste došli do nutritivno bogatog plana ishrane koji će vam održati energiju, ali pomoći u ukupnom gubitku težine. Osim što pravite male dodatke poput zelenog čaja i biljnih čajeva, pomažu vam da izbacite sve toksine iz tijela.

Redovno vježbajte, jedite čisto, dobro spavajte i nemojte se stresati. Štoviše, s vremena na vrijeme, usklađenost s određenim nedostižnim standardima ljepote dodatno povećava stres. Dakle, budite laki prema sebi i ne opterećujte se. Taj Mahal nije izgrađen za jedan dan. Radite na sebi i prihvatite svoj oblik lica. Uvek ćeš biti lepa.

Izvor:

medicalnewstoday.com

Često postavljana pitanja (FAQ)

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.