Ordinacija Medium.ba

8 namirnica koje će ojačati vaš imunološki sistem

Jogurt

Jogurt je izvrstan izvor dobrih bakterija probiotika.Probitoci su veoma važni za naš digestivni sistem.Oko 70% našeg imunološkog sustava se susreće sa bakterijama iz spoljeg svijeta taka da uvijek moramo zadržati crijva zdravim kako bi poboljšali cjelokupno zdravlje.

Češnjak

Jedno malo klimočko ispitivanje sastavljeno od 146 sudionika je pokazalo da ona grupa koja je konzumirala češnjak u periodu od 12 tjedana su imala manje bolesti od ostale grupe.Iako su rezultati studije su subjektivni,možda nije naodmet dodati par komada češnjak prija spavanja.

Mrkve

Kao što znate kože je jedna od najvažnijih linija za odbranu neših utroba od vanjskog svijeta.Zato je presudo zadržati kožu zdravom a vitamini A koji se nalaze u mrkvi nam mogu pomoći u tome.Vitamin A ojačaje naš imunološki sistem,a nedostatak istog povećava rizik od infekcije.Pa koliko nam je potrebno vitamina A?Za odrasle to je raspon između 700-900 mikrograma.Ostali izvori vitamina A su
kelj,brokula,tikvice,dinja,marelice,riba i slatki krumpir.

Čaj

Vrući čaj se je uvijek dobro poputi jer ima umirujuće efekat na grlo,ali zasigurno ima više prednosti od toga.Crni čaj sadržaj sadrži malu aminokiselinu zvanu L-Theanine,koja ojačava naš imunuloški sustav.Studija iz
Brigham bolnice u Bostonu je isto tako zabilježila povećanje interferona koji pomaže u borbi protiv infekcije kod osoba koje su pile pet šalica crnog čaja svaki dan.
Druga korist?Hidratacija je presudna kada ste osjećate najbolje,pa su čaj,sok i voda veoma dobri načini
hidratacije.

Indijski orasi

Indijski orasi su odličan izvor cinka a kada vam fali ovaj mineral onda će i vaš imunološki sustav oslabiti.Vaše tijelo treba cink za razvoj i aktiviranje t stanica,koje pomažu imunološki sustav reagirajući na infekcije i djeluju kao prva linija obrane u napadu zaraženih stanica.Ostali dobri izvori cinka su: govedina,piletina,žitarice,rakovi i grah.

Jabuke

Jedna jabuka dnevno čuva vas dalje od doktora.abuke sadrže kvercetin,spoj u biljnim proizvodima,koji pomaže u smanjenu
stope bolesti kod sportaša koji imaju naporne treninge.Ostale namirnice koje sadrže kvercetin su luk,crno vino,čaj,grožđe,jagode i kelj.

Jagode

Jagode su tipićno voće za ljeto ali u ovoj zravoj voćki možete uživati i u zimnim mjesecima ako pronađete smrznute jagode.Iako mnogi preferiraju naranđe kao izvor vitamina C isto tako dobar izvor vitamina su i jagode.Vitamin C igra veoma važnu ulogu u podržavanju imunološki sustava,kako bi pomogao tijelu u borbi protiv infekcije.Dinja,grejp,kivi,rajčica,zelena i crvena paprika su također dobri izvori vitamina C.

Željezo

Slično kao i cink,nedostatak željeza može dovesti do pada imunološkog sustava,što povećava rizik od infekcije i obolijevanja.A isto tako i pregolema količina željeza može dovesti do pada imunuloškog sustava.Koliko biste trebali konzumirate željeza dnevno?Preporučeni dnevni unos za odrasle muškarce je 8 mg, a žene, 18 mg.Za žene u dobi od 50 godina, unos treba smanjiti na 8 mg.Ostali izvori željeza su: crveno meso,puretina,tofu,tvrde žitarice
i leća.

Povezano

Šta jesti a šta ne ukoliko imate proljev Najbolja hrana za smanjenje kolesterola Đumbir Na koji nacin hrana utice na spavanje Zdrastvene prednosti avokada

Add comment

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.