Ordinacija Medium.ba

4 najbolje vježbe koje će pomoći vašem djetetu da poraste

Da li ste zabrinuti da je vaše dijete niže od svih svojih drugova iz razreda? Biti visoko je želja svakog djeteta. I postoje načini na koje možete pomoći svom djetetu da postigne dobru visinu.

Postoje mnogi mitovi vezani za visinu koja lebdi okolo. Neki roditelji vjeruju da će i njihova djeca biti niska samo zato što su oboje niski. Ali uz pravilnu ishranu, držanje i nekoliko vježbi, moguće je pomoći rastu vašeg djeteta. Vježbe izdužuju i produžuju kosti. A kod djece koja rastu, trake hrskavice oko dugih kostiju ruku i nogu rastežu se i omogućavaju da kosti rastu.

Ubrzo nakon puberteta, u dobi od 16 do 18 godina, ova hrskavica se spaja i ne dozvoljava kostima da više rastu. I zato je neophodno početi vježbati vježbe za povećanje visine u mlađoj dobi.

Dakle, ako tražite neke provjerene savjete koji pomažu povećati visinu vašeg djeteta, na pravom ste mjestu.

4 vježbe za produženje vašeg djeteta

1. Istezanje

Istezanje je odličan način za povećanje visine. Neka vaše dijete počne s jednostavnim istezanjem kao što je istezanje zida. Natjerajte ga da stane uza zid okrenut leđima. Podignite ruke u zrak i istegnite se što je više moguće. Zatim sjedite u istom položaju na nožnim prstima i istegnite mišiće nogu. Ponovite postupak 10 puta. Još jedno dobro istezanje za noge i leđa je sjedenje na podu, široko razmaknutih nogu. Zatim se sagnite naprijed u struku i istegnite se da dodirnete prst desne noge. Vaše dijete se može nastaviti savijati tri do četiri puta kako bi maksimalno isteglo mišiće nogu. Zatim se vratite u sjedeći položaj i istegnite se do lijevog nožnog prsta. Vježbe dodirivanja prstiju također su odlične za izduživanje kičme i poboljšanje držanja.

2. Joga

Neke joga asane, posebno Surya Namaskar i Adho Mukha Syanasana, lako istežu cijelo tijelo. Neka vaše dijete radi osnovne vježbe disanja prije početka. Zatim legnite na leđa, podignite kukove i ispružite noge unazad. Pobrinite se da leđa budu potpuno ravna. Zadržite ovaj položaj i nastavite duboko disati što je duže moguće. Takođe, poze poput čakrasane takođe mogu pomoći vašem djetetu da istegne cijelo tijelo. Ovdje neka vaše dijete legne na leđa, noge u širini ramena. Savijte koljena tako da dodiruju zadnjicu i savijte laktove tako da prsti dodiruju rame. Udahnite i gurnite tijelo kako biste stvorili ‘U’ položaj i zadržite što je duže moguće. Oslobodite položaj, izdahnite i odmorite se nekoliko sekundi prije nego što ponovite pozu.

3. Viseći

Sva djeca vole da vise sa šipki i ova razigrana vježba može pomoći u ispravljanju kičme i izduživanju kičmenjaka. Zato ohrabrujte svoje dijete da radi puno zgibova. Ugradite viseću šipku u kuću. Po mogućnosti, šipka treba da omogući vašem djetetu da visi u potpunosti iznad tla. Ali ako ste više zabrinuti za sigurnost, možete i svoje dijete naučiti da visi sa nogama savijenim u koljenima. Najbolje je visiti od jedne do 10 minuta svaki dan. Neka vaše dijete radi 10 ponavljanja zgibova ili zgibova dnevno za najbolje rezultate.

4. Vježbe visokog intenziteta

Djeci mlađoj od 16 godina se ne preporučuje dizanje utega ili bilo kakav stresni trening sa utezima. U tom periodu mišići se moraju prirodno razvijati, a najbolji su samo treninzi visokog intenziteta i sportovi. Dizanje utega u teretani može zapravo smanjiti visinu vašeg djeteta, pa nemojte to dozvoliti. Međutim, sportovi poput košarke, tenisa i badmintona su sjajni načini za promoviranje hormona rasta u tijelu i pomoći vašem djetetu da poraste. Trčanje, plivanje i vožnja bicikla su također odlična opcija.

Drugi faktori koji igraju ulogu u povećanju visine vašeg djeteta

Vježbe su odlične za podsticanje ubrzanog rasta. Ali da li ste znali da pravilna ishrana i pravilna rutina spavanja takođe mogu pomoći vašem detetu da poraste?

Saznajte jednostavne načine da pomognete svom djetetu da prirodno poraste.

• Dok spava, proizvodi se hormoni rasta, zbog čega je neophodno da vaše dijete spava najmanje osam sati.

• Uravnotežena ishrana bogata aminokiselinama takođe će podstaći bolji rast i razvoj. Već ste koncentrisani na vježbe, pa se pobrinite da vaše dijete dobije dovoljno proteina, vitamina i kalcija kako bi njegovo/njeno tijelo moglo optimalno rasti. Možete se osloniti i na suplemente kao što je PediaSure, naučno dokazana formula koja osigurava cjelokupni razvoj djece koja rastu. Također, dodajte PediaSure ili Bournvitu za djecu koja rastu u svakodnevnoj čaši mlijeka kako biste osigurali da imaju optimalnu energiju tokom dana.

• Dobro držanje je neophodno da biste postali viši. Pobrinite se da vaše dijete ne sjedi ili ne hoda pogrbljenih leđa ili će kičma postati iskrivljena.

Sada povećanje visine neće biti san za vašu djecu. Koristite ove jednostavne, ali efikasne savjete koji mogu napraviti veliku razliku u cjelokupnom razvoju vašeg djeteta.

Podijelite ovo: Twitter

loading...

Facebook

Google

Povezano

Komentari

komentari

loading...

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.