Ordinacija Medium.ba

25 potiska kukom dnevno tokom dvije sedmice: koji su rezultati?

Ja sam totalni rob potiska kukovima; godinama su bili osnovni element za donji dio tijela u mojim danima u teretani zahvaljujući njihovoj ozbiljnoj sposobnosti da pomognu u radu gluteusa, odnosno mišića zadnjice. Tako da me je pomisao da radim potisak kukovima 14 dana ispunila radošću.

Slično kao kod mrtvog dizanja s bučicama, potisak kukovima je odličan potez za gluteus, a postoji čak i istraživanje (otvara se u novoj kartici) koje potvrđuju činjenicu da potisak kukovima pruža vrlo visok nivo aktivacije gluteusa maximusa; gluteus maximus je najveći od tri mišića koji čine gluteus. Druga dva gluteusna mišića su gluteus minimus i gluteus medius.

Potisak kukovima nije samo sredstvo za dobivanje ili održavanje jakih gluteusa. Oni također pomažu u jačanju gluteusa, što zauzvrat može pomoći u mnoštvu drugih vježbi, kao i poboljšanju držanja i izbjegavanju ozljeda. Kako to?

Ukratko, mnogi od nas većinu vremena provode sjedeći, što može dovesti do lijenih gluteusa. Kada su naši gluteusi lijeni i neaktivni, drugi mišići se moraju prekomjerno kompenzirati što može dovesti do ozljeda. Osim toga, ako ste trkač, željet ćete osigurati da gluteusi ostanu jaki; studije su otkrile da jaki gluteusi smanjuju šanse za ozljede uzrokovane trčanjem, uključujući bolove u koljenima i istegnuće tetive.

Dakle, potisak kuka za 14 dana izazov. Šta je to podrazumijevalo? U suštini, odlučio sam se za 25 do 30 potisaka kuka sa težinom svakog dana. Ovo možda ne zvuči kao mnogo, ali ja sam radio sa težinama između 75 kg i 90 kg, i u normalnim vremenima, obično bih uzeo nekoliko dana pauze od potiska kuka prije nego što bih ih ponovo krenuo, tako da je bilo 14 uzastopnih dana. to će biti šok za stare gluteuse. Osim toga, kao lični trener, uvijek bih savjetovao da se mišići odmore kako bi se mogli oporaviti i efikasno rasti.

Pravila za ovaj izazov bila su jednostavna; 14 dana, 25 do 30 potiska kukom koristeći uteg i ploče ili mašinu za potisak kukom sa dodanim pločama.

Evo šta se desilo kada sam 14 dana vršio potisak kukom…

1. Gluteusi su me uvijek boljeli

Naravno, kako nisam dopuštao gluteusima da se oporave između seansi potiska kuka, oni nikada nisu stvarno zacijelili, tako da sam uvijek imao malo bolova. Bio je to konstantan, mučan bol, posebno u lijevoj gluteusu.

Osim toga, pošto sam izvodio potisak kukovima svaki dan tokom dvije sedmice, prirodno sam bio sklon da radim i druge pokrete donjeg dijela tijela. Zapravo, odradio sam 14 dana nogu jedan uz drugi. I vrijedno je napomenuti da ovo ne preporučujem bez sigurnog podizanja snage.

Zbog ove stalne vježbe donjeg dijela tijela, svi mišići nogu su to osjećali iz dana u dan. To je značilo da su svakodnevni zadaci, poput hodanja uz stepenice i usisavanja, bili daleko izazovniji od uobičajenih.

2. 100% sam primijetio rast zadnjice

Ako želite da povećate svoje gluteuse i razvijete zaobljene gluteuse, sada vam mogu reći, iz perspektive ličnog trenera, da potisak kukovima mora biti dio rutine. Naravno, u redovnom životu, svaki dan ih izvoditi neće biti od koristi jer vaši gluteusi nikada neće dobiti odmor, moraju se oporaviti i rasti. Međutim, za ovaj jednokratni izazov od 14 dana, svakako sam primijetio da su mi gluteusi narasli, ali ovo je možda bila samo stalna ‘pumpanja’ jer nikad nisam uzimala dane slobodno od potiska kuka.

3. Trbušnjaci su mi bili jači

Tokom bilo kojeg pokreta zasnovanog na otporu, mišići jezgra trebaju biti uključeni. Ovo pomaže da se smanji rizik od povreda, posebno povreda u leđima. Tako da sam, naravno, angažovao svoje mišiće jezgra dok sam izvodio potisak kukovima, i zaista sam primijetio da su postali jači i još malo “poskočili”. Naravno, bez želje da zvuči kao pokvarena ploča, da bi se trbušnjaci STVARNO pojavili, sloj masti koji se nalazi iznad mora polako nestati. Molim vas, nemojte se upuštati u ovaj izazov potiska kuka ako mislite da će to značiti ravan stomak sa trbušnjacima za pranje veša.

4. Prilično brzo sam povećao težinu

Mislio sam da ću zbog činjenice da sam svaki dan vježbao kukove 14 dana, teško povećati svoju težinu, jer su mi gluteusi bili toliko umorni i nesposobni da se oporave kako treba. Međutim, do kraja dvije sedmice, dodavao sam dodatne tanjire u svoju šipku i radio isto brojanje ponavljanja. Dakle, srećni dani.

(Kredit slike: Lucy Gornall)

5. Ostala je moja ljubav prema potisaku kuka

Iskreno, kunem se ovim potezom da mi guzica bude relativno breskvasta. Nikada neće biti veliko per sé jer ne povećavam svoju težinu previše i težim samo održavanju stabilne težine, umjesto da mijenjam ponavljanja, odmor i zadrške, ali moja ljubav prema ovom pokretu nikada neće nestati . Osjećaj te opekotine me drži za udicu. Jesam li čudan? Vjerovatno.

6. Bio sam gladniji

To je možda bilo zato što sam imala menstruaciju (ako znate da znate) tako da bi ovo mogla biti mrtva tačka, ali sam se definitivno osjećala gladnije tokom ovog 14-dnevnog izazova. Kao što je spomenuto, uključio sam potiske kuka u dane nogu, tako da sam u osnovi radio mnogo više dana za noge nego inače. Dani za noge rade na nekim od najvećih mišića u tijelu pa je bilo prirodno da ću se osjećati malo gladnije. Ja sam sigurno žudio za više ugljenih hidrata tokom dana i otkrio sam da bez obzira koliko sam jeo, nikada se nisam osećao sito.

Dizanje utega gura vaše mišiće do maksimuma, a mišićima je potrebno hranjenje. Period. Stoga je prirodno osjećati glad.

Ne pratim kalorije tako da nemam pojma koliko sam unosio, međutim, pokušao sam osigurati da unosim dovoljno proteina, iz nemasnih izvora proteina, jer su proteini građevni blok mišića.

Potisak kukovima za 14 dana izazov: moja presuda

loading...

Uradi to, uradi to, uradi to, uradi to. OK, dakle, možda to i uradite, ali ostavite jedan dan između svake runde potiska kukovima… samo da se gluteusi mogu oporaviti između serija, posebno ako gurate svoju težinu potiska kukom do maksimuma.

Zapravo mislim da mi je ovo najdraži izazov do sada. U osnovi sam ‘morao’ napraviti svoj omiljeni pokret, 14 dana u kasu. Jednostavno, ne postoji ništa što bih mogao da ne volim u vezi ovoga.

Primetio sam promene na gluteusima; okrugliji su, čvršći i samo malo breskvastiji, plus poboljšao sam svoj oblik potiska kuka i općenito se osjećao jačim.

Definitivno ću ciljati na tri runde potiska kukom sedmično ubuduće, umjesto na svoje uobičajene dvije, i mislim da ću pokušati dodati mnogo više varijacija u svoje držanje, puls i broj ponavljanja.

Ako želite da pojačate svoju zadnjicu, okrenite se bokovima. To je potez kao nijedan drugi.

Za više izazova s ​​kojima smo se nosili, saznajte šta se dogodilo kada smo radili 500 uzgoja teladi svaki dan tokom jedne sedmice.

loading...

Petar Jovanović

Oglasi

Oglasi

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.